تهران ، بلوار پاسدار گمنام ، بین قیام و نبرد ، پلاک 61 | تلفن : 33109100 | موبایل : 09121327831

شرکت نکتون Nekton Company

Nekton | Petchy

بیش از 40 سال است که نکتون در دفتر اصلی خود در فورتزهایم آلمان مکمل های غذایی مفید برای حیوانات خانگی را از مواد خام با کیفیت بالا تولید می کند. این شرکت خانوادگی در سال 1968 توسط گونتر اندلر تاسیس شد و هم اکنون پسر ایشان توماس اندلر به عنوان نسل دوم شرکت را اداره می کند. پرورش دهندگان، باغ وحش ها و صاحبان حیوانات خانگی از محصولات با کیفیت نکتون ، برای سگ، گربه، پرندگان و خزندگان با موفقیت استفاده می کنند.

از زمان تملک نکتون توسط توماس اندلر در سال 2010 ، نقطه تمرکزشرکت بر نوآوری است. در حال حاضر نکتون مکمل های مفیدی را براساس آخرین یافته های علمی و مطابق با نیاز های اختصاصی حیوانات تولید می کند . امروزه بر عمر حیوانات خانگی همانند انسان ها افزوده شده است و آنها نیز در معرض استرس ها و فشارهای مختلف زندگی روزمره قرار دارند. نکتون نیازهای در حال تغییر حیوانات و صاحبان آنها را در نظر گرفته و محصولات را با آنها تطبیق داده است و بطور مداوم بر تعداد مکمل های مفید می افزاید . اگرچه محصولاتی که سالها است کارایی خود را ثابت کرده اند، را نیز همچنان در سبد تولید خود حفظ کرده است.

History | The history of the NEKTON GmbH - NEKTON

تغییر در نوع و طراحی محصولات از سال 2014 آغاز شده است، بسته بندی های جدید با طرح هایی جذاب و در رنگهای مناسب که بیانگر کیفیت محتویات آنهاست .

اکنون نکتون با تولید بیش از 23 نوع مکمل غذیی، 2 نوع خوراک کامل ، انواع کنستانتره، موادضدعفونی کننده و صادرات آن به بیش از 25 کشور جهان، بعنوان یکی از تولیدکنندگان خوراک و مکمل های حیوانات خانگی در آمریکا، اروپا و آسیا شناخته شده است.

این کارخانه در اگوست 2019 (مرداد 1398) موفق به اخذ گواهی GMP گردید.

با توجه به تولید محصولات با کیفیت بالا، نکتون همچنان مصمم به حمایت از مشتریان در آینده میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *